Jan 12, 2013

Let do the checklist for New Year …2013


ü Lose weight >>>>target 45 kg ( doakan aq dpat cpai this weight k)
ü My be klaw de rezeki lbih A CAR  n A HOUSE..tpi my be it tke few yearsto me to get it  

ü  few asset like tv, washing machine, refrigerator n so on,,4 future lar ktekn

ü N this year my age 23 years,,, still young right,,,perasan tul aq nie kn,,,tpi x pe,,lum 25years old…tpi mum aq dluw umur 24 dh kwin,,,^_^…klaw tnyer aq bler aq nk kwin,,,my be 25 kot,,tpi klaw terawl,,aq trima jer klaw dh jodoh aq kan,,klaw lmbt pun aq redha,,,^_^

Just want to share 1 of my conversation with my mum..^_^

Me               :Mak,,mak dluw kawin umur bape?
Mum             :24
Me               :Mak tunang?
Mum             :24
Me               :(Confuse 4 a while…)mak tunang bpe lme
Mum             :6 bulan jer
Me               : Lorh,,ptut r,,,cpat eik,,mak bertunang
Mum             :Wat pe nk lme2 kn,,bnde baek…
Me               :Otak brpkir ligat,,,cm ner lak klaw yna bertunang  t,,,mak nk bgi tempoh bpe lme???
Mum            :Can u guest how long,,, my mum said 1 month only….


Huhuhuhu,,1 month,,cpat sunnguh,,ape2 aje lar mak,yna terima jer,,as long bnde tu baek tuk mak,,baek gak tuk yna,,,

No comments: